Konspirasi Children’s TV Workshop


Photobucket
Cookie Monster bersama dengan dukumen MK Ultra

MK ULTRA adalah sebuah projek yang dilakukan oleh CIA untuk mengawal pemikiran atau minda seseorang (Mind-Control). Program ini dilancarkan secara rasmi dari tahun 1950-1970-an sebelum ia dihentikan. Walaubagaimanapun, projek ini dipercayai diteruskan semula kata veteran CIA, Victor Marchetti.

Program kanak-kanak seperti Sesame Street telah lama menjadi kegemaran anak-anak dan orang dewasa untuk pendidikan. Tetapi bukti-bukti telah mula dikenalpasti, program televisyen dan lain-lain seperti ini merupakan sebahagian daripada propaganda yang dibiayai oleh organisasi ini. Ia bertujuan untuk berselindung daripada operasi yang sedang dijalankan oleh MK Ultra secara rahsia.

Photobucket
James (a.k.a. Jim) Maury Henson:
Illuminati puppet-master 

Children’s TV Workshop yang membuat rancangan seperti Sesame Street adalah milik Illuminati. Dan tidak ketinggalan seperti  Disney yang membuat pelbagai rancangan kartun terutamanya. Pertubuhan-pertubuhan seperti ini kerja mereka adalah memBRAINWASH minda kanak-kanak dan remaja, yang mana cara mereka nampak seperti bagus tetapi ada muslihat di sebaliknya terutamanya dapat menjauhkan fikiran kanak-kanak dari soal keTuhanan yang sebenar. Dari kecil lagi kanak-kanak telah disajikan dengan hiburan yang melalaikan.
 
Children's Television Workshop ini sebenarnya dibiayai oleh Corporation for Public Broadcasting(CPB) . CPB dan telah dilancarkan pada 7 November 1967 ketika Presiden AS Lyndon B. Johnson menandatangani undang-undang Penyiaran Umum 1967. Peraturan ini membuka jalan untuk rangkaian projek indoktrin dan ops-rahsia untuk menyiarkan "program pendidikan". Sandiwara boneka dan penekanan terhadap pembelajaran huruf serta nombor sepertinya adalah cara untuk menarik minat anak-anak untuk belajar. Namun, perkara ini amat berbahaya  apabila mesej subliminal diajar kepada kaum muda Amerika tanpa disedari.

Ibubapa akan berfikir anak-anak mereka mempelajari  asas-asas membaca, serta mesej yang disampaikan adalah amat berkesan. Ia menunjukkan surat tertentu dan urutan nombor serta mesej yang tertentu yang bersifat subminal yang masih diingati oleh kanak-kanak. Sebagai contoh watak Cookie Monster's mengajar kanak-kanak memakan biskut, ini akan menyebabkan kanak-kanak mengalami masalah obesiti serta diabetis.
Demikian juga, apakah ada yang ingat pernikahan gay menjadi isu politik sebelum Ernie dan Bert ditunjukkan gembira hidup bersama sebagai pasangan gay?

Photobucket

Ernie yang suka kepada Rubber Ducky , 
 (Nota: corak pelangi's kemeja Bert)




Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Posts with Thumbnails

VIDEO

RECENT POSTS

-------

POPULAR POSTS

-------
 

Alam Dunia 066 Copyright © 2010 Nightmare-066kgi is Designed by Lasantha